Veelgestelde vragen - Online bestelling
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de gewenste items in je winkelmand. Zodra je alle gewenste items in het mandje hebt geplaatst, klik je op ‘naar de kassa’. Mocht je nog niet zijn ingelogd, dan wordt er om je inloggegevens gevraagd. Ook kun je afrekenen als gast, in dat geval wordt er om je gegevens gevraagd. Selecteer vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalwijze. In de laatste stap krijg je de kans om de bestelling te controleren. Denk bijvoorbeeld aan het juiste gewicht en/of koffiemaling.
Wanneer je tevreden bent met de producten in je winkelmand, klik je op ‘bestelling afronden’ en word je omgeleid naar de betaalpagina.
Mocht zich er onverhoopt een probleem voordoen, dan raden we aan de cookies te verwijderen. Blijft het probleem zich aanhouden? Neem dan gerust contact op.
Hoe ontvang ik de 10%/15% korting op koffie?
Je ontvangt 10% korting vanaf 3 kilo koffiebonen, en 15% korting vanaf 6 kilo koffiebonen. Je kunt verschillende koffiebonen kiezen. Het kortingsbedrag vind je terug in je winkelmand. Let op, deze korting is alleen van toepassing op de kilozakken.
Hoe ontvang ik de 10% korting op thee?
Je ontvangt 10% korting vanaf 1 kilo thee. Dit betreft alleen de kiloverpakking. Het kortingsbedrag vind je terug in je winkelmand.
Waarom is het invullen van mijn telefoonnummer verplicht?
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je bestelling, dan willen we je graag zo snel mogelijk bereiken om een oplossing te vinden. We bellen je in dit soort gevallen dan ook graag.
Ik wil een cadeau bestellen en direct naar de ontvanger laten verzenden. Ontvangen zij dan een factuur in het pakket?
Wat leuk dat je Simon Lévelt producten cadeau geeft! De gelukkige ontvanger van jouw cadeau ontvangt geen factuur. Wel wordt er een pakbon (zonder prijzen) meegestuurd waar de afzender op staat.
Pakken jullie ook bestellingen in als het een cadeau betreft?
Een cadeau is pas echt compleet als het ook is ingepakt. Daarom bieden we je graag een inpak-optie aan. In je winkelmandje kun je de optie ‘Alle producten inpakken als cadeau’ aanvinken om je bestelling te laten inpakken. De inpakservice kost €2,50 voor de gehele bestelling. Wij pakken dan de bestelling zorgvuldig voor je in. Ook kun je voor €1,50 een wenskaart toevoegen met een persoonlijke begroeting. Kies uit twee wenskaarten.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
We gaan direct voor je aan de slag! We verzamelen alle artikelen uit jouw bestelling en pakken dit zorgvuldig in. Heb je gemalen koffie besteld? Dan malen we onze vers gebrande koffie zoals besteld, dit zorgt ervoor dat de koffie zo vers mogelijk is wanneer je het ontvangt.
Waarom ontvang ik geen bevestigingsemail?
Heb je na het succesvol betalen van je bestelling geen bevestigingsemail ontvangen? Controleer in dat geval de spam, ongewenste e-mail of ‘junk’-folder. We merken dat het voornamelijk bij Hotmail accounts in de spamfolder terecht komt. Je kunt je bestelling ook inzien op je Simon Lévelt account, onder het kopje ‘Mijn bestellingen’. Mocht het niet lukken je bestelling terug te vinden, neem dan contact met ons op.
Waarom krijg ik geen zegeltjes wanneer ik online bestel?
We vinden het heel fijn dat je als vaste klant van Simon Lévelt zegeltjes spaart. Deze bieden we exclusief in onze speciaalzaken aan. Momenteel kun je uitsluitend in onze speciaalzaken zegels sparen. Heb je een volle spaarkaart? Dan kun je deze ook alleen in de speciaalzaak inwisselen.
Staat jouw vraag of het antwoord dat je zoekt er niet tussen? Neem gerust contact op.