Elke dag vers gemengd en gemalen in Haarlem
Op werkdagen voor 12:00 besteld, zelfde dag verzonden
Speciaal voor jou op bestelling gemalen

Veelgestelde vragen - Bezorging

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

We bieden twee opties:

  • Thuisbezorgd door PostNL
  • Ophalen in een Simon Lévelt speciaalzaak bij jou in de buurt

In beide gevallen ontvang je een Track & Trace code zodra een verzendlabel is aangemaakt. Wanneer je op werkdagen voor 12:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden tenzij anders vermeld bij de productinformatie. 

Tijdens drukke periodes kan de levering langer duren dan je van ons gewend bent. 

Wat zijn de bezorgkosten?

Thuisbezorgen

Het verzendtarief voor Nederland en België is € 4,95, voor Duitsland € 12,50 en voor Frankrijk € 16,95. Je bestelling wordt verstuurd via de pakketpost van PostNL. Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. 

Het verzendtarief voor overige landen binnen de EU wordt berekend in de winkelmand. 

Gratis thuisbezorging

• Voor bestellingen vanaf € 50 (levering in Nederland en België) betaal je geen verzendkosten.

• Voor bestellingen vanaf € 125 (levering buiten Nederland en België) betaal je geen verzendkosten

Ophalen in een Simon Lévelt speciaalzaak

Het ophalen van je pakket in een Simon Lévelt speciaalzaak is gratis.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja, we leveren bestellingen binnen de EU, namelijk: België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Griekenland, Italië, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen), Zweden, Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.

Het verzendtarief voor België is € 4,95, voor Duitsland € 12,50 en voor Frankrijk € 16,95. Je bestelling wordt verstuurd via de pakketpost van PostNL. Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Voor de overige landen binnen de EU wordt het verzendtarief berekend in de winkelmand. Deze bestellingen kunnen worden overgedragen aan een partnervervoerder. Wanneer dit het geval is, ontvang je eerst een Track & Trace code van PostNL. Mocht het worden overgedragen aan een partnervervoerder, dan kun je dit vaak herleiden in de originele Track & Trace code. Hier staat vaak de nieuwe code van de partnervervoerder in vermeldt. Dit kan als link verschijnen waar je op kunt klikken of als code die je kunt opzoeken op de website van de partnervervoerder.

Helaas verzenden wij sinds de Brexit geen pakketten naar het Verenigd Koninkrijk m.u.z. Noord-Ierland. 

Waar kan ik zien wanneer ik mijn pakketje kan verwachten?

De status van je bestelling kun je volgen in je Simon Lévelt account. Na het inloggen, kun je onder ‘Mijn bestelling’ een overzicht vinden van je bestelling(en) en de bijbehorende status. Wanneer we een verzendlabel hebben aangemaakt, krijg je ook een Track & Trace code van PostNL toegestuurd. 

Waarom verzorgen de winkels de machineorders als ik via de website bestel? Wat voor voordelen heeft dit voor mij als klant?

Onze winkeliers zijn de vertegenwoordigers van de machines en zijn ook het aanspreekpunt voor het onderhoud aan de machines. Want als je bij Simon Lévelt een machine koopt, zorgen wij ook voor de nazorg van je aankoop. Hierdoor heb je persoonlijk contact en kun je sneller schakelen in het geval van onderhoud aan de machines, vragen over de machines of fabrieksgarantie.

Staat jouw vraag of het antwoord dat je zoekt er niet tussen? Neem gerust contact op.