Elke dag vers gemengd en gemalen
Op werkdagen voor 12:00 besteld, zelfde dag verzonden.
Speciaal voor jou op bestelling gemalen

Veelgestelde vragen - Mijn bestelling

Hoe volg ik mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je volgen in je Simon Lévelt account. Na het inloggen, kun je onder ‘Mijn bestelling’ een overzicht vinden van je bestelling(en) en de bijbehorende status. Wanneer we een verzendlabel hebben aangemaakt, krijg je ook een Track & Trace nummer van PostNL toegestuurd. Ook als je geen Simon Lévelt account hebt. 

Kan ik de bestelling nog wijzigen nadat ik de bestelling geplaatst heb?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen nadat het geplaatst is. Mocht je een vergissing hebben gemaakt in je adresgegevens, dan raden we aan zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met +31 23-5122500. We zullen dan nagaan of het nog mogelijk is het adres te wijzigen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht je een bestelling willen annuleren, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +31 23-5122500

Staat jouw vraag of het antwoord dat je zoekt er niet tussen? Neem gerust contact op.